sh فقط به خاطر تو می نویسم
واسه دل خودم.واسه عشقم.واسه همه
عاشقونه ها
نگارش در تاريخ دو شنبه 29 خرداد 1398برچسب:, توسط احمد

shحرف های دلم را برایت می نویسم

 مهربانی وصداقت تودرست به

ظرافت گلبرگ های یک گل نوشکفته

است که برای یک پروانه ی خسته

بهترین جای رسیدن به آرامشه

 

 

(sh love)

 

عشق با حسرت دیدار تو بودن زیباست

 

sh love

حتی تصور بیتوزیستن برایم دشوار است

 

(sh love) 

 

حاظرم برای خوشحالیت دست

به هر کاری بزنم 

 

 

(sh love)

 

 آرزو هایت آرزو های من است

 

(sh love)

 

درمواقعی که به بن بست میرسم

.با صحبت کردن با تو به آرامش میرسم

 

(sh love)

 

شادی تو برایم زیباترین منظره ی

دنیاست وناراحتی تو برایم

سنگین ترین غم دنیاست

 

 (sh love)                          

 

عاشقت خواهم ماند....بی آنکه

بدانی .دوستت خواهم داشت

...بی آنکه بگویم.درد دل خواهم

گفت...بی هیچ کلامی.  گوش

خواهم داد ... بی هیچ سخنی

 .در آغوشت خواهم گریست

....بی آنکه حس کنی . این گونه

شاید احساسم نمیرد

 

 

(sh love)

 

زندگی زیباست نه به زیبایی حقیقت

.حقیقت تلخ است نه به تلخی جدایی

.جدایی سخت است نه به تلخی تنهایی

 

(sh love)

 

با اینکه ازم دوری اما هر وقت

 دستمو میزارم رو قلبم میبینم سرجاتی

 

(sh love)

 

 میدونم داشتنت آرزوی محالیست

....اما به دوست داشتنت که میتوانم

افتخار کنم

 

 

 



sh دوستت دارم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: